Список ефективних порад, щоб запобігти булінг в класних колективах:

* розповідайте про види булінгу учням класу.

Присвятіть декілька виховних годин по цій темі. Адже, знущання бувають не тільки фізичними, але й можуть мати моральний характер. Говоріть та пояснюйте чому саме не можна ображати інших дітей, проговорюйте наслідки та покарання для ініціаторів таких дій.

* намагайтесь бути скрізь.

Якщо ви чули або знаєте місця, де доволі часто відбуваються такі ситуації, наприклад, їдальня чи хол, чи останній поверх вашої будівлі. Навідуйтесь туди час від часу, можливо вам вдасться комусь допомогти.

* познайомтесь з «головним ініціатором».

Поговоріть та спробуйте дізнатись причини такої поведінки. Запропонуйте свою допомогу, щоб допомогти дитині припинити знущання.

* взаєморозуміння з учнями.

Шукайте підхід до кожного учня свого класу, станьте для них особою з якою можна поділитись секретами. Тоді вам буде легше тримати руку «на пульсі» усіх подій, що відбуваються у класі чи поза ним.

* говоріть на цю тему з батьками.

Виділіть час на батьківських зборах, розкажіть про небезпеку яку несе булінг. Попросіть батьків, навіть маючи підозри про знущання з дитини, звертатись до вас.

* миттєво реагуйте на ситуації знущань.

Дайте зрозуміти дитині-жертві, що у школі безпечне місце і тут принижувати не має права ніхто.

* говоріть з жертвами цькувань та ініціаторами на одинці.Таких спілкувань має бути багато ї часто.

* постійно контролюйте кризові ситуації у класі.

Заохочуйте позитивні події та поведінку.

Ці поради є корисними для класних керівників.

Будьте уважні до учнів вашого класу, краще нехай вони з вами поділяться ситуацією (у випадку коли бояться сказати своїм батькам) ніж будуть шукати шляхи вирішення самостійно. Весь час наголошуйте на тому, що ви їх підтримаєте та завжди відкриті на діалог.

І нехай у ваших класних родинах тема булінгу залишатиметься на рівні теорії, а не практики.

Кiлькiсть переглядiв: 313

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.