Медіатека
Поняття "медіа" охоплює інформацію на будь-яких носіях.
У нас вона представлена в трьох видах:
- паперовому (традиційна бібліотека органічно увійшла в медіатеку як її частина),
- цифровому (цифрові освітні ресурси),
- телекомунікативному (комп'ютерні мережі).
Медіатека задумана так, щоб працювати на навчальний процес - як в урочний, так і в позаурочний час.
Мета роботи шкільної медіатеки:
- Розвиток пізнавальної, дослідницької діяльності учнів,
- їхнього самостійного мислення,
- створення умов для ефективної роботи педагогів, підвищення їх професійних компетентностей.
Традиційно структура шкільної медіатеки складається з трьох елементів:
- «Неелектронний» освітній простір - приміщення, матеріальна, методична та інформаційна бази шкільної бібліотеки, навчальні кабінети, кабінет інформатизації, кабінети психолого-педагогічної служби і т.д.;
- Інтернет - внутрішня локальна мережа, яка допомагає здійснювати оперативний зв'язок з бібліотекою, читальним залом, кабінетами інформатики та обчислювальної техніки, навчальними кабінетами оснащеними інтерактивними комплексами, доводити оперативну інформацію до співробітників і адміністрації школи, проводити роботу з єдиною базою даних;
- Інтернет - доступ до інформації, наявної в світовій мережі і дозволяє задовольнити виникаючі потреби в галузі інформатизації.
Завдання медіатеки
Основним завданням медіатеки сьогодні є надання фізичного та інтелектуального доступу до розмаїття інформаційних ресурсів. Це передбачає не тільки застосування нових інформаційних технологій пошуку, передачі та організації інформації, але й навчання інформаційним навичкам.
Збір, накопичення, обробка, систематизація, педагогічної інформації.
Виявлення інформаційних потреб і задоволення запитів педагогічних кадрів у сфері нових інформаційних технологій і педагогічних інновацій.
Коментарi