Медіатека

Поняття "медіа" охоплює інформацію на будь-яких носіях.

У нас вона представлена в трьох видах:

  1. паперовому (традиційна бібліотека органічно увійшла в медіатеку як її частина),
  2. цифровому (цифрові освітні ресурси),
  3. телекомунікативному (комп'ютерні мережі).

Медіатека задумана так, щоб працювати на навчальний процес - як в урочний, так і в позаурочний час.

Мета роботи шкільної медіатеки:

  • Розвиток пізнавальної, дослідницької діяльності учнів,
  • їхнього самостійного мислення,
  • створення умов для ефективної роботи педагогів, підвищення їх професійних компетентностей.

Традиційно структура шкільної медіатеки складається з трьох елементів:

  1. «Неелектронний» освітній простір - приміщення, матеріальна, методична та інформаційна бази шкільної бібліотеки, навчальні кабінети, кабінет інформатизації, кабінети психолого-педагогічної служби і т.д.;
  2. Інтернет - внутрішня локальна мережа, яка допомагає здійснювати оперативний зв'язок з бібліотекою, читальним залом, кабінетами інформатики та обчислювальної техніки, навчальними кабінетами оснащеними інтерактивними комплексами, доводити оперативну інформацію до співробітників і адміністрації школи, проводити роботу з єдиною базою даних;
  3. Інтернет - доступ до інформації, наявної в світовій мережі і дозволяє задовольнити виникаючі потреби в галузі інформатизації.

Завдання медіатеки

Основним завданням медіатеки сьогодні є надання фізичного та інтелектуального доступу до розмаїття інформаційних ресурсів. Це передбачає не тільки застосування нових інформаційних технологій пошуку, передачі та організації інформації, але й навчання інформаційним навичкам.
Збір, накопичення, обробка, систематизація, педагогічної інформації.
Виявлення інформаційних потреб і задоволення запитів педагогічних кадрів у сфері нових інформаційних технологій і педагогічних інновацій.

Кiлькiсть переглядiв: 1298

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.